Solen skiner fortfarande och idag är det fredag....:-)

Det är fint väder idag igen, lite kallt är det fortfarande fast i solen så värmer det ganska bra.....-) Idag har jag ätit lunch med Cissi och vi åt sushi idag - världens godaste sushi!!! Vi hade det himla mysigt med massa tjejsnack och lite shopping efter som en liten dessert.....:-)

Idag får vi besök av Per´s kusin med familj och så hans faster. De är väl som bäst på väg hit till lägenheten tror jag. Jag antar att de är trötta efter den långa flygresan, så det blir nog en lugn fredagkväll....Jag får bjuda på mina hembakade bullar och sockerkaka, så de inte känner sig så långt hemifrån....-)

Det blommar för fullt på träden här i Shanghai och det är ju ett säkert vårtecken...


Kommentarer
Postat av: Catherine

Gud va underbart det ser ut med blommande träd! Idag ska det bli riktigt skönt här så jag o Kenneth ska ta första ölen på Medborgarplatsen efter jobbet idag! Skål på dig Linda o kram från Catherine

2010-03-26 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0