Lördag 20 mars

Nu har Maria flyttat hem, lika trist är det varje gång någon åker hem som man har fått bra kontakt med och haft mycket roligt med, men det är ju så det är detta expat liv....Tur som är ju att Maria bor ju i Sthlm, så vi lär nog ses i sommar i alla fall...Och innan dess så kommer hon nog tillbaka, då Fredrik ju är kvar här...

Vi var i alla fall och avnjöt en härlig sista middag på torsdagkvällen, jag tror nog att chokladkakan som de har på den restaurangen som efterrätt var den som lockade mest...Jag tror nog inte jag ätit så god efterrätt någonsin eller någonstans...Det var total tystnad, koncentration från min och Marias sida när den skulle inmundigas.....haha..

Igår var jag ute hos Isabelle och njöt av lite sommarvärme - tempen visade på 23 grader och det var underbart att vara ute.

Idag har det också varit varmt och skönt, jag och Per lunchade ute idag..Nu är han på väg till Australien för lite möten och kommer tillbaka på torsdag kväll...
Det blir jobbigare och jobbigare när han åker iväg tycker jag...Mycket ensamtid blir det här...Längtar hem till mina kompisar och familj just nu...:-(

Lillen verkar i alla fall må bra i magen, vi var på ultraljud i torsdags och allting ser bra ut - han låg och sov och mamma fick stora gäspen när vi störde honom...Inga fler utbrytningsförsök so far och allting känns bra!!

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på lite svensk teve - tack och lov att vi har fixat så vi kan titta på det...Jag säger bara - Solsidan!! Har ni inte sett den, titta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0