Tjejkväll i Nya tornet

Igår var det tjejkväll i Financial Tower, med free flow av champagne - Götta för dem som kunde inmundiga det! Vi var väl omkring 20 stycken tjejer, som först intog en middag nere på bottenvåningen av tornet på Salvatore Kitchen och sen efter den så åkte vi de 92 våningarna upp för att underhållas av liveband och en mycket engagerad sångare.
Det var superkul och mina fötter och öron värkte när jag kom hem vid 11- tiden - hahaha..jag vet, inte så sent....
Här kommer lite bilder från igår(inte den bästa kvaliteten, men man kan ju inte alltid tänka på att prestera bra...:-)):


Långbord för alla och det serverades pizza...:-) Vivianne mitt emot mig..


Sen efter middagen åkte vi upp till baren på 92:a våningen för att lyssna på;


..detta bandet och han som står i rosa som sjöng lite truddeluttar som det dansades till;


Kinesen i hörnet vilar upp sig lite efter sin svängom på golvet;




Vivianne, Maria och jag själv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0