Repris - Efter regn kommer solsken....

I två dagar har det regnat och det är såå himla trist här då!! Igår var ingen bra dag, kände mig lite deppig och så.....Det är inte alltid lätt att befinna sig på andra sidan jordklotet från vänner och familj...Och när det är sånt här väder så blir man bara deppigare...Det var också så kallt igår, så det var inte ens roligt att gå ut!! Jag tog en lunch ute med Katarina, sen var det hem och hoppa i hemmasockorna och sätta sig under filten i soffan....brrrrr...

Det verkar som denna båten gick på grund igår.....



Men idag så är det så härligt ute, "klarblå" himmel och -1 så här klockan 8 på morgonen;



Man blir genast lite lättare i sinnet när det inte är tjockdimma ner till marken, utan man ser himlen och den också påminner lite grand om den där hemma, även om den inte är riktigt klar.

Jag blir också glad när jag tittar på de kläder jag köpt till lill*n som kommer om lite drygt 4 månader...Det är inte klokt vad fort det går nu. Bebisen sparkade ordentligt igår kväll och det är mysigt att känna hur det rör sig där inne!! Om jag trycker handen lite hårdare mot magen, så känner jag sparkarna.....:-) Mys, mys....:-)



Kommentarer
Postat av: Mamma sylvia

Det känns så mysigt att se vyn från ert fönster,

det känns nästan som man är där, konstigt va?

Mysiga kläder!

Kram, kram

2010-01-12 @ 07:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0