Solen skiner...:-)

Idag lördag är Per på jobbet, det är arbetsdag för alla eftersom det varit ledigt i veckan. Jag och Vivianne gav oss ut i det fina vädret för att se om det gick att fota lite och så käka lite lunch. Fotningen var det sådär med, det är inte helt klarblått väder idag, utan det är lite mjölkvitt ute...







Lunchen var oki, samma gamla vanliga då man har idetorka - laxsallad, men lunchen stördes av en äckelkatt som låg och lurade på min lax.....Katten låg nog mer och mös i solen, men usch, jag gillar inte katter och är rädd för dem och att då ha en liggandes precis bredvid mig ger mig rysningar i hela kroppen...



Så här påbylsade är barnen här och de är alldeles rosenröda i ansiktet för det måste ju bli supervarmt för dem...Det som förundrar en är ju att de har den här öppningen i byxorna och de är helt oskyddade där...Blåskatarr verkar man inte bry sig om att man kan få, ej heller bakterier....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0