Så var man ensam igen då...

Så varade det inte mer än en dag, så var Per tvungen att åka iväg på möte i Peking. Buu, säger jag men mer synd om Per är det ju, som måste flänga hit och dit hela tiden. Även om det inte är roligt att vara själv hemma, så är det nog inte så roligt för honom att sitta och åka flygplan hit och dit så ofta som han gör. Snart är det i alla fall ledigt här i Kinalandet - det kinesiska nyåret kommer nu om två veckor och vi ska inte åka någonstans detta året! Jätteskönt att bara vara hemma, men vi får nog ladda upp med massa öronproppar och mat, så vi slipper gå ut och riskera livet...haha..de är helt galna här då!!

Försöker få till en bild på min header här på bloggen, men det går ju inte nå bra...buuuu..Kunde inte lyssna på cd skivor på stereon heller när Per var borta i en vecka.....Buuu..jag är en teknisk idiot...:-)

Kommentarer
Postat av: Mamma sylvia

Fy! Vad trist. Hur länge blir han borta nu då?

Men du fick din leverpastej och knäckemacka iallafall:-) Man får vara glad åt det lilla. Hi, hi...Kramar från mig.

2010-02-01 @ 19:03:10
Postat av: Mamma sylvia

Fy! Vad trist.Hur länge blir han borta då?

Du har ju iallafall din leverpastej och din knäckemacka:-) Man får vara glad åt det lilla. Hi,hi... Kramar från mig

2010-02-01 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0