Så blev det helt plötsligt "sommar"....

Ja, det ändras fort här - vädret alltså. I morse som så var det alldeles tjockt av mjölkvit dimma, på förmiddagen så sken det upp och blev hyfsat varmt, för att sedan nu på eftermiddagen vara som svensk sommar med 18 grader och sol!! Tjolahopp vad härligt! Det blev en fika ute och en liten promenad efter det. Så skönt med lite värme och nu är det inte länge kvar förrän det faktiskt blir varmt här!! Det brukar ju bli i mars någon gång! Känns faktiskt skönt, snart får jag väl inte på mig skorna, börjar bli lite jobbigt att böja sig ned....-)




Mycket gott med en fika utomhus - här är det Kristina (som är med och lurar av mig pengar på mahjongen) som är glad att det är så härligt väder ute!


Jag bjussar väl på en magbild då....:-) Men OJ, vad stor den ser ut!!! Större lär den väl bli också antar jag....


Man blir glad av att det är soligt och varmt ute.....Ja, så glad att man kan bjussa på hela tre bilder på tjockisen....-) Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Mamma sylvia

Härligt med värmen, och härligt med lilla "maggen"

Kram, kram från mig

2010-02-08 @ 19:11:56
Postat av: Hanna

Helt fantastiskt!! du är super vacker med magen! MYSPYS!!!

2010-02-08 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0