Lördag 12 februari...

Vaknade till minus 2 grader imorse och soligt väder. Efter att ha donat lite hemma, så kände jag att jag behövde komma ut och röra på mig, så jag bylsade på mit lite kläder och så tog jag mig en sväng runt områdena här omkring. Det är jätteskönt ute, knappt någon trafik då alla har åkt härifrån för att vara med sina familjer på kinesiska nyåret. Luften kändes också ganska så frisk och jag tycker det var skönt att komma ut lite. Det blir lätt att man bara sitter inne här och det är ju inte helt fel att röra på tjockiskroppen...:-) Börjar känna mig lite klumpig nu och blir lite trött efter att gått runt i en timme.

Snart kommer Per, han landar vid 12 tiden. Sen blir det väl att ta det lite lugnt tills vi ska på middagen ikväll hos Anna och Staffan. Det ska bli trevligt - ska bli kul att se om det går att lära dem att spela mahjong....

Här är lite bilder från idag;




Härligt tomt på gatorna var det idag och knappt någon trafik alls..


Det var ovanligt tyst ute idag också, men det kommer jag få äta upp att jag sagt, för ikväll kommer det bli ett h-vete här!!!!!!!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Det ser rent å fräscht ut. Härligt!

2010-02-13 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0