På plats...

Nu är vi tillbaka i Shanghai, vi kom i söndags morse. Flygresan gick jättebra - Oliver skötte sig exemplariskt!! Vi åkte business över och jag kan tänka mig att det var flera som ojade sig när de såg att det kom på en liten bebis i den klassen. Men de kunde ju inte veta att den lille bebisen var en mycket snäll liten, som mest sover och äter och skrattar lite emellan...:-)


Här sitter vi bra, pappa och jag...


Snart kan jag själv...:-)


Liten kräftskiva uppe bland molnen..:-)


Skön säng till Oliver...

Kommentarer
Postat av: Mormor Sylvia

2010-08-10 @ 05:55:15
Postat av: Mormor Sylvia

Ja, det är ju ingen match att resa med den lille Prinsen! Han gör ju inte mycket väsen av sig:-)

2010-08-10 @ 05:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0