Söndag 11 april

Det är söndag, vädret är uruselt och jag har sååå tråkigt!!! Per är i Thailand och det finns inget värre än att vara ensam på helgerna här. Igår så bakade jag hela förmiddagen, så då är jag ganska uttråkad...haha..Vet inte hur jag ska få plats med allt, då vår frys redan är full och jag inte kan äta upp allt själv..

Om en månad är vi förhoppningsvis tre i familjen - oj, vad det har gått fort!!! Jag känner än inte att jag tycker det är jättejobbigt, förutom att jag inte får sova riktigt på nätterna och har halsbränna. Förutom det så - nä, jag kan vara gravid ett tag till...Känner mer att jag INTE är redo för det som komma skall...hjälp - det ska ut en bebis där nere....iiiihhh..

Det kommer nog bli bra, ut kommer han på ett eller annat sätt....



Kommentarer
Postat av: Lotta

Godmorgon!

Åh, vad jag tycker det ska bli roligt att få träffa lille mannen sedan. För ni får inte åka till S-holm sedan utan att höra av er. ;-)

Jag ska till Banjovägen på fredag över helgen, träffa pappa och gå på klassträff (20 år sedan). Man törs inte skriva var man kommer ifrån längre, det blir ett givet samtalämne på klassträffen. För du har väl hört om vår hembygd?! Usch och fy, vi ska visst alltid vara känd för något.

Idag har jag regnigt väder och det gör faktiskt inget för måste jobba några timmar idag.

Linn, hon är överallt och ingenstans, hihi! Jag har alltid varit för en sovstund mitt på dagen och nu har även min man börjat med det, haha! Pappaledighet är inte som att jobba. Kram på er!

2010-04-11 @ 07:38:15
Postat av: Annelie

det är som min barnmorska säger....hitintills har hon aldrig träffat någon bebbe som har stannat kvar...hahahaha....kommer gå perfekt! Sen ska vi gå runt på EMERALD med våra vagnar i solen!!

2010-04-11 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0