Nu är vi hemma...

Sådärja, nu är vi hemma efter att ha varit i fyra dagar på BB....Vi har blivit väl omhändertagna och det har varit skönt att vila ut ordentligt.  Här kommer lite bilder från de första tre dagarna i lilla Olivers liv;


Sussar sött på BB...


Och så fick jag stå ut med en hel del stick också...usch vad arg jag blev då





Men tillslut så är jag redo för att lämna sjukhuset och ge mig ut i verkliga livet



Just idag är det invigning av World expo 2010 i Shanghai...så min första bilresa blev sååå tråkig och lång på grund av all trafik.



Jag passade på att sova en stund.



När vi väl kom hem till mitt nya hem för första gången, så var jag så trött av allt ståhej i trafiken.
Givetvis var jag tvungen att prova min nya säng - där min kusin Alva vaktar över mig.



Ser verkligen fram emot att träffa henne snart...och mina andra kusiner....och resten av släkten.
Verkar vara ett härligt gäng tycker jag.



Men nu får ni klara er utan mig ett tag....jag måste sova ikapp all missad sömn dom senaste dygnen.
Farmor & Mormor - nu får ni titta noga på mina bilder. (Ni andra får också titta)

God natt...Wanshang hao, Zai Jian










Kommentarer
Postat av: Storebror

Världens finaste systerson, och han är min!

2010-04-30 @ 23:36:25
Postat av: Pappa Per

Du får bara låna en liten stund...

2010-05-01 @ 05:52:18
Postat av: Maria

Vilka mysiga bilder!!! Hoppas att jag får träffa dig snart!

2010-05-01 @ 09:47:29
Postat av: Ida

Han är så fiiin, som vi längtar efter er. Mer bilder!! Vi kan inte få nog. Krama honom från och Moster och Morbror

2010-05-01 @ 11:17:13
Postat av: katarina

Oliver är så söt så det är inte klokt! "En kan ente se sej mätt på ham" som vi säger på Tjörn;-)

2010-05-02 @ 05:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0