Långfredag...

Idag följde jag med upp i nya tornet och tittade på utsikten. Varje gång jag är där uppe blir jag lika fascinerad och idag bjöd Shanghai på ett klart väder, så det gick att se ganska långt..




Kolla in de två prickarna på höger sida av tornet, ovanför lyftkranen. Där satt det två gubbar och höll på med nåt, utan att ha någon säkerhetslina eller nåt ifall de skulle trilla ner...Det är ju ganska högt upp..


Shanghai så långt ögat kan se...




Där nere bor vi....


Tjockisen bjuder på sig själv idag....:-) Magen växer och lilleman är stundtals crazy där inne tycker lilla mammsen...Inte sååå länge kvar nu..


Det är full blomning här i Shanghai och det är så fint på träden!!

Ikväll är sista kvällen för gänget och vi ska ut och äta revbensspjäll....muuuums!! Imorgon åker de vidare till Peking för nya äventyr.

Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Vilka härliga vyer!

Kram från mig

2010-04-02 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0