Brunch - Le Royal Meridien

I går söndag, var det dags för lite brunch. Det var ju längesen vi var iväg på något sådant, då vi kände att vi nästan förätit oss på brunch med alla besök på Westin brunchen...:-) Nu provade vi ett annat ställe som var lika bra, men mycket lugnare än den som är på Westin. Och ja, vi kommer att gå på Westin brunchen fler gånger, då vi får besök i oktober och två bruncher är inbokade på två veckor......


Entreen till hotellet, kolla in den "lilla" spegeln till höger..:-)


Viviana och Andreas till vänster...till höger, vy mot shoppinggatan...:-)


Här får Andreas sig en "vitamin" shot av syster på plats....:-) Lite strange, men ALLT kan hända här i Shanghai.


Efterrätten..eller jag menar efterrätterna...:-) Jag smakade lite av varje, men var duktig och åt inte upp allt..

Ja, detta var vår helg...när vi kom hem från brunchen, så blev det soffan och film...En perfekt söndag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där såg inte dumt ut alls....jag hade slukat allt! Kram på dig!!!!!!!

2009-09-14 @ 12:44:02
Postat av: Nadja

Hej Lindis!!

Jag har inte tagit mig tid till att läsa era bloggar på ett tag då jag har haft full rulle med en massa jobb, sjukt barn, dagisproblem och allt vad det har varit, PHU!

Men nu e jag förhoppningsvis på banan igen!

Hoppas allt e bra med er i Kina!

Kommer du hem nåt till jul?

Kram Nadja

Postat av: Mamma Sylvia

Det såg ju jättegott och mysigt ut, inte utan att man blir sugen

2009-09-19 @ 07:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0