På väg....:-)

Så - tisdagmorgon, klockan är 05.30 och jag sitter här med en kopp kaffe. Idag får jag åka hem till kära Sverige!! Tjohej! Min käre make har varit så snäll (hehe..efter mycket tjat) och använt sina poäng och uppgraderat sin fru till den mer komfortabla klassen i planet. Börjar bli lite bortskämd med det....-)

Just nu är det 5 (!!!) grader här!! Det är inte klokt vad det svänger fort, det var 27 grader i lördags, 16 i söndags och så 10 igår...Men så är det alltid...det finns inget mellanläge här. Det värsta är att det genast blir kallare inne också. Det drar från fönstren och det blir kallt som sjutton på toaletterna..Usch..Men, det ska tydligen svänga ordentligt igen och bli 24 grader här redan imorgon...:-)

Okidoki...nu ska jag fixa lite innan jag blir upphämtad av chauffören..Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Helena Brinksäter

Ett stort grattis till att ni väntar barn! Lycka till med graviditeten, hoppas att du kommer att må bra.

Vi är jätte nöjda med dom fina bilderna på tjejerna, bara så du vet. Vi har en fin förstoring som hänger på väggen.

Med vänliga hälsningar Helena med familj.

2009-11-07 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0