Lunch med pappa i solen..

Idag är det sommar här i Stockholm, det tycker ju även jag. Fast jag bytte faktiskt om från shorts till jeans, när jag kände att det drog lite kallt om benen då jag kom utanför dörren i förmiddags. Åkte in till city och letade efter ett par skor som ska passa till min brudklänning och även till att användas efter bröllopet.. Höll nästan på att ge upp, då de bara uppenbarade sig framför mig...mmmmmmmmmmmmm..de är superfina...:-) Så, nu är allting klart!! Bara att invänta brudgummen, som kommer på onsdag och så själva bröllopsdagen - LÖRDAG..iii..börjar att närma sig nu...

Träffade min käre far på stan för en lunch på Tobias Sergel, mycket god mat och supertrevlig personal!! Nu är det dags för lite träning...måste plåga mig själv, då jag har ont i låret och en djääääävulsk träningsvärk..Men, men, ska jag komma i stassen på lördag så är det bara att kämpa på..Hade varit lite lättare om jag inte tyckte det var sååå förbenat gott med cappuccino och bakverk...

Här är några bilder från ett sommarfint Stockholm;

 

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka sköna bilder på Stockholm och Janne. Hälsa och ge en stor kram från mig.

2009-05-25 @ 15:55:45
Postat av: Linda

Ja, visst är de härliga!! Jag ska hälsa pappsen från dig!!

2009-05-25 @ 16:11:05
URL: http://lindaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0