Golf



Ja, som ni ser så står det en alldeles ny golfbag i vårt hem - och den är MIN!!! Jag ska tydligen ut och spela golf imorgon här i Shanghai - haha..jag har aldrig spelat, jag har bara slagit lite bollar på de där golfrancherna, men här behöver man inte ha nåt grönt kort, det är bara att gå ut och köra, så det är väl bara till att passa på då!? 
Idag ska vi i alla fall öva. Jag funderar bara på hur jag ska ha tålamod att spela i cirkus fem timmar...hmmm....mitt berömda tålamod kommer få sig en rejäl prövning...Jag återkommer med hur det hela avlöpte...

Kommentarer
Postat av: Storebror

Är Peron verkligen medveten om vilket monster han släpper ut på banan?

2009-05-02 @ 16:18:41
Postat av: Lotta

:-) Det här kan ju gå hur som helst! Jag känner mig trygg här i Lux, på bra avstånd. Min man har problem med gräset, skogspartierna funkar bäst för honom. Jag väntar glatt på att få höra hur det gick.

2009-05-03 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0