Gatufoton..

Idag har jag och Cornelia, som är svägerska till Ann som jag brukar umgås med, varit ute och fotat lite. Jag är sååå nöjd över mina bilder idag, alla var så glada och skrattade och villiga att bli fotade, så det blev en massa härliga bilder på människor idag!! Plus lite till....

 

 

 
Och så all denna tvätt överallt...

 

 
Jag tror damen sitter och nystar garn här..


Den här farbrorn han gick omkring med ett så stort och härligt leende så jag kunde ju inte låta bli att fota honom..:-)

Idag har varit en bra dag och det är härligt att se alla glada ansikten! Imorgon är det Shikumen vandring!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att se alla dina bilder.

Du är verkligen duktig på att fota.

2009-05-07 @ 20:37:31
Postat av: Linda

Tack för komplimangen, roligt att det uppskattas!!

2009-05-08 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0