Utsikt från Shanghai New Word Center

Jag vet inte om jag har lagt upp bilder från detta torn förut, men här kommer i alla fall några till..:-) Har varit uppe där två gånger nu och jag är lika fascinerad varje gång över utsikten..Och att det är så högt upp..iiiiihh..

              
Man ser vårt hus bakom det gula,bruna på den första bilden..På den andra bilden är det Jin Mao Tower sett uppifrån..:-) På tredje bilden ser vi själva utsiktsplatsen, där det också är glas på golvet, så man kan se rakt ned..

           
                                                                                TV-tornet och Huang Pu River

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Nästan det enda som jag känner att vi skulle ha gjort när vi var och hälsade på var att gå upp i New world center hade vart grymt häftigt...men vi prioriterade rätt ändå, känns det som. Vi får ta det nästa gång. ;)

2009-03-08 @ 10:02:19
Postat av: Mamma Sylvia

Herregud!!! Där vete faaan om jag skulle våga mig upp. Det var ju tillräckligt högt i Jin Mao. Det skulle vara då förstås om det finns goda cigarrer och champange hi,hi

2009-03-08 @ 11:57:19
Postat av: Efwa

Fy bubblan.... I detta torn skulle jag aldrig sätta min fot, visserligen är det en fantastisk utsikt men det går ju att njuta av dina bilder istället.

2009-03-09 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0