Ordningen återställd...:-)

Ordningen är återställd, min käre blivande make är hemma igen efter 10 dagar i Indien och Sverige!! Mycket glad är jag och glad blev jag över de grejor han tagit med sig..(vet inte om det är det jag är gladast över...hihi) Eftersom det är ganska svårt att hitta vissa produkter här i landet konstig (och finns de så är de importerade och snooordyra), så brukar vi ta med oss lite saker när vi är hemma i Sverige. Ta tex kaffe, som här kostar 100RMB för ett halvt kilo!!!! Det går ju inte..så det bunkrar vi upp med...:-)


                            

Sådärja, uppdukat med alla godsaker och ooops..det blev visst karamellkungen, skvaller och Per´s mormors sköna stickade sockor också, vilka jag använder dagligdags och har vid det här laget säkert nött ut en 10 par..De uppskattas även av våra gäster som är kalla om fötterna...:-) Sen lite korsord för att hjärnan inte ska skrumpna ihop alldeles..:-)


Kommentarer
Postat av: Maria, grannen

Harligt med lite saker fran Sverige. Det ar ngt speciellt med karamellkungen... speciellt de sura napparna. Skont for dig nu nar Per ar hemma!

2009-03-20 @ 03:25:35
Postat av: Mamma Sylvia

Vad bra att du fått lite skvaller med också, så du håller dig uppdaterad om vad som händer här hemma med alla kändisar.

2009-03-21 @ 07:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0