Lunch - Issimo

Idag har jag träffat Viviana för lunch. Vi försöker så mycket det går att träffas en gång i veckan för en lunch. Idag blev det en italiensk restaurang - Issimo - precis där de bor på Puxi sidan. Här är lite bilder..

    

Det är ett hotell här också, så detta är hotellobbyn...mycket smakfull...:-)



Här kan man sitta och mysa med en liten drink innan man äter middag...Till lunch kanske man inte tar sig en drink..:-) Inte ens om man är ledig som jag..:-)

         

Viviana vid bordet och till höger, så är det lite mer lunchbord..är väldigt mysigt här!!

  

Köket som är öppet och så började vi med en rödbetssallad med kall potatis, rödbetor och anka...:-) Sen blev det pasta...:-) mums....



Inne på toaletten är det riktiga handdukar att torka sig med..:-)



Och detta är själva trappen upp till restaurangen...Väldigt fint får jag säga...-)

Detta var min dag det..Nu ska jag iväg och träna, sen är det middag med en kollega till Per på en av våra favorit restauranger Lost Heaven! Livet är härligt!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Börje

Hej Linda

Du letade efter fotoprogram har du provat Gimp

helt gratis att hämta på nätet http://www.gimp.org/downloads/

2009-03-27 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0