En ny bekantskap..

Idag är det åter soligt och varmt..temperaturen är på 22 grader och det är faktiskt t-shirt väder ute!! Yippie!! Hoppas nu det har kommit för att stanna, så man slipper plocka på sig tjock jacka igen..
jag har precis kommit hem från handling på City Shop och efterföljande lunch på Element Fresh. På Element Fresh träffade jag faktiskt på en svensk tjej som satt och åt med sin man och när han gick så hejade vi på varandra och började prata..Hon har precis flyttat hit och verkar gå igenom samma som man själv gjorde när man precis kommit hit - som att hitta vart man ska handla mat, att bara landa i allt det här..Vi bytte telefonnummer och kommer att höras igen..Kul med nya bekantskaper!!

Här var det fönsterputsning på gång, när jag var på väg för att äta lunch..:-) Vad säger facket om detta måntro..:-)

                          


                              

Lite härlig parkvy från där jag åt min lunch och så den härliga lunchen..kyckling, bacon, ägg, avocado, tomat sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0