Ännu en dag..

Idag är det 24 grader varmt och det är såå skönt att värmen har kommit! Jag och Vivianne har varit och framkallat foton och varit och lämnat för inramning. Det är fantastiskt billigt här och varenda gång jag kommer dit, så vill jag bara framkalla ännu mer foton och göra fler tavlor..:-) Per tycker INTE likadant...Nu har jag faktiskt inte såå många tavlor än, jag har ju faktiskt gett bort de flesta, men idag har jag varit och ramat in två foton på först The Bund och sen på Pudongsidan, taget från The Bund..De är inte perfekta, men de får duga än så länge..Vivianne gjorde utskrift på canvas tyg och det får bli mitt nästa projekt. Ska bara ta ett bra foto först, sen blir det en stoooor print på det.. Hon gjorde två stycken medelstora utskrifter och betalade för det 160 kronor..det är bra det tycker jag..:-)

                        

Vivianne väntar på sina bilder och till höger är vi hos rammakaren. Där var det lite dyrare..Att spänna upp canvasbilderna kostade 170 kronor per styck!! Det var mer än vad båda tavlorna kostade att printa ut..Men det är det värt, han är jättebra!!

               

Vi käkade lunch i Xintiandi - och vi kunde sitta ute och äta vår lunch..nu är det härliga tider!!!

Snart landar Per och det är slut på min singelvecka..Det är skönt att slippa vara själv, det är så tråkigt..Får se hur lång tid det tar innan han är tvungen att dra ut och resa igen..

Så - snart dags för lite träning..har grym träningsvärk idag..gggaaaahh..

Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Vilken tur, att du har fått en så´n spännande hobby.

Det går väl att göra hur mycket som helst av detta.

2009-03-21 @ 07:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0