Söndag

Idag har vi varit och spelat golf. Min tredje runda så här långt..Jag kan fortfarande inte säga att jag är sådär jättebra på det, men nu har jag i alla fall fått lite kläm på hur man ska svinga och så..Känns som jag har liite mer kontroll än tidigare och har en liiiiiten mer aning om vad det är jag gör!! :-) Varmt har det varit och tempen visade på 36 grader!!! PUH!!

           
          På väg till golfbanan - ute på landet...:-)

         
Idag har vi känt brisen från sjön, lyssnat på viskningarna i skogen och andats med marschen , Mars(??) hahaha.....vet inte vad som menas med det sista riktigt.....De första två är ganska roliga också...

          
           Per ska dra iväg ett av sina långskott....Där framme skymtar clubhuset..






I går - lördag tog vi ju oss en sväng till IKEA och det är ett jäkla h-vete att åka dit en helgdag. Tänk er en lönelördag hemma, tredubbla det och du har Ikea här i Shanghai en helgdag....De är överallt och det är inte roligt att gå och trängas med alla. Jag tog i alla fall med mig kameran denna gång, då jag sett en massa roligt här andra gånger då jag varit här. Här tas matsäck med och äts i sofforna. Här slänger man sig i soffor och sängar och tar sig en liten tupplur om man måste det..

         

         

         
           Vilopaus...

Nu är det bara tre dagar tills jag åker hem till Sverige!! Tjolahopp, vad det ska bli skönt!!! Nu är det filmtime i soffan! Vi är trötta, solröda i ansiktet och en begynnande träningsvärk har upptäckts i olika delar av kroppen....

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0