Lördag..

Idag är det lördag 11 juli och jag är uppe tiiiiidigt! Vaknade klockan 06 och kunde inte somna om...Klev upp och möttes av ett mycket vackert väder!!! Solen skiner och himlen är klarblå!!! Det är redan nu 30 grader ute, så det blir ännu en varm dag...puh...Idag ska vi till IKEA och se om det finns något lämpligt skrivbord och skrivbordsstol att inhandla, så vi kan byta ut det som vi har nu...Stolen jag sitter på är man tvungen att balancera upp, då den är helt skev, jag får lägga en kudde på den, då den är nästan ända ner till golvet....Och det går inte att ändra..

Ikväll blir det middag på en italiensk krog, Issimo. De har mycket god mat! Känns som det var ett tag sen vi var ute och åt nu, så det ska bli trevligt! Snart är det hemresa och det ska bli sååå skönt! Antar dock att det kommer att kännas kallt hemma. Verkar ju vara ett riktigt skitväder....Jag tycker dock att det ska bli skönt att få ta på sig ett par byxor och en t-shirt! Kanske till och med en långärmad och jacka...:-)

         

                    Så här klart och fint var det i morse klockan 06.....Till skillnad mot ....

         

                             ...igår då det såg ut så här....Härliga Shanghai luften!!! :-)

                       

              Här får Maria och Fredrik sitt hus putsat!! Nu har ni fint tills ni kommer hem igen....:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra, då blir det rent och snyggt till vi kommer hem! Jag läntar lite tillbaka nu till Shanghai, i Stockholm regnar det och är ganska kallt. Men förra veckan var det superväder här, så hoppas att det blir bättre när du kommer. Vi har ätit massor av sill och strömming och badat i havet, så vi har fått en rejäl "sverigedos".



Dina brev är postade. Hur blev det med vår post?



Snart ses vi igen!

2009-07-13 @ 11:08:05
URL: http://mariashanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0