Fredag....

Idag är det fredag, Per är på ingång till Shanghai efter att ha varit i Indien hela veckan!! TJoho!!! Han landar klockan 12!! Innan dess han kommer hem, ska jag träffa Ann och käka lunch!

Veckan har varit seg, det har varit varmt och klibbigt ute, jag har inte gjort sådär värst jättemycket denna vecka. Jag har dock läst ut en bok, som jag har haft liggandes i byrålådan sen ett par månader tillbaka. Tyckte den var ite seg i början, men så började jag läsa den igen häromdagen och den var så spännande att jag knappt kunde lägga den ifrån mig..Boken heter "Flyga drake" och är sååååå himla bra! Kan jag varmt rekommendera!
Jag satt ute på balkongen från 8 på morgonen och det var vääääldigt skönt! Sen blev det såklart superduper kladdigt ute..Åskan kom och hälsade på igår eftermiddag också. Det är inte klokt vad det smäller här då! De åskväder man är van vid hemma i Sverige är ingenting mot dessa här...

I helgen så händer det nog inte så mycket, vi ska ha middag imorgon om de som är bjudna håller sig friska...:-)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0