Blockat....

Ja, då är det massa blockader på en massa sidor här i detta fantastiska land nu igen....Det har sen jag kom tillbaka varit blockad på en hel massa sidor, bl a på många bloggsidor som jag brukar läsa och som slutar på .com...Nu har de då blockat FB sen igår..

Jag kan tänka mig att det beror på en viss händelse här...att de blockat FB...så att det inte ska spridas massa "osanningar"...

Tur jag åker hem till svedala snart, så jag kan slippa irritera mig på att inte komma in på alla sidor som jag vill komma in på....


Just nu är klockan 09,44 och det är redan 34 grader ute...och lägg därtill 90% luftfuktighet, så förstår ni att det döhett ute!!! Men vi trotsar hettan och ska bege oss till the market!!! Tjolahopp, nu ska det shoppas!!! Längesen jag var där nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0