Lördag 19 december

Denna fina bukett fick jag av Per när han kom hem från jobbet igår...:-) Härligt med rosor! En liten prinsessbakelse slank ner också, inhandlad på IKEA dagen till ära. Eller jag ska vara ärlig - det slank ner två...-)



Idag är det kallt här - det kändes direkt när man vaknade i morse att det var kyligare ute. För är det kyligare ute, blir det kyligare inne....brrrrr...det var lite under noll vid 9.30 och nu är det 0.1 grader ute...Solen skiner i alla fall och det är blå himmel!! Jag är så fruktansvärt trött på morgonen så jag klev inte upp förrän klockan var just 9.30 - ovanligt för att vara lilla mig....

Det är konstigt att vara här denna tidpunkt, det är första gången. Vi brukar ju vara hemma i Sverige nu. Det ska i alla fall bli skönt att åka iväg till Australien och få lite värme och sol på sig!! Nu blir det till att gå igenom garderoben och se om jag kan få ihop en sommargarderob.

Kommentarer
Postat av: Mamma sylvia

Vilken tjusig bukett!!!Han hade inte helt glömt bort dig.

Kram, kram

2009-12-20 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0