Söndag 30 augusti

Idag är det lite svalare, det är endast 24 grader ute och så är det mulet. Känns faktiskt skönt! Jag har inte gjort något speciellt, men gick iväg en sväng för att träffa Maria och Fredrik och ta en kaffe på Starbuck´s! Per jobbade under tiden. Det blev som vanligt en rolig stund!
Tack för kaffet, för resten!! :-) På hemvägen blev det ett snabbt besök på City Shop för inhandling av dagens middag - TACOS!!! Yummie!


En Cappuccino blev det, som det oftast blir, för mig....:-)


Maria och jag "mös" under paraplyet när det kom lite regnstänk..


Fredrik han hade sitt eget paraflax han....


Kommentarer
Postat av: Helena Brinksäter

Hej Linda

Jag tycker att det är synd att vi inte hann träffas då ni var hemma hos Lisa och Börje.

Jag blev verkligen jätte nöjd med dom fina bilderna på barnen och tack för att du tog dig tid.

Mvh. Helena

2009-09-02 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0