Lotta och Linn...

Idag har jag haft besök av Lotta och lilla Linn. Vi tog oss en promenad i solen runt Lötsjön i Sundbyberg, med lunch och kaffe vid det fiket som finns där. Varmt och skönt, på gränsen till för varmt har det varit..Det var i alla fall skönt att vara ute. Sen blev det en löptur runt samma sjö, några timmar senare. Det kändes jättebra, men varmt!!

Per är i Shanghai, jag saknar honom jättemycket...:-( Just nu längtar jag faktiskt hem, skulle ju åkt i går, men då Per kommer tillbaka till Sverige nästa fredag, så tyckte vi att jag skulle stanna kvar och så åker vi hem tillsammans den 23 augusti..Men det är lite svårt att hitta på vad man ska göra varje dag, min vardag är ju i Shanghai nu....

Här kommer lite bilder från dagen;

 
Liselotte med Linn i vagnen. Så har vi familjen Svan på simtur också. Jag är ju lite rädd för de här djuren, så det blev ett foto på säkert avstånd..Haha..när jag skulle ta upp kameran, stannade de upp och vände om mot oss där vi stod, så jag blev lite skrajsen och var tvungen att ställa mig på säkert avstånd...De är ju farliga de där svanarna! Lotta var lite mer cool och stod kvar hon....:-)


Här blev det lunch, en fetaost och oliv sallad för mig. Sen en kaffe och chokladboll...:-)


Ikväll kom dessa ballonger svävande utanför fönstret....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0