Lördag 8 augusti

Idag är det lika fint väder som igår, det är varmt och skönt ute..Klev upp tidigt - vid sjutiden, käkade lite frulle och gick ut och tog en rask promenad. Redan vid halv nio tiden var det jättevarmt ute...Sen blev det en snabbdusch och lite sol på gräsmattan utanför innan svärmor, svägerska och ungskocken kom från Avesta.
De ska vidare för att titta på deras hanhunds valpar i Nynäshamn och passade på att säga hej till mig också! Vi gick till Lötsjön och till fiket där och tog oss en bulle och kaffe/dricka! På vägen dit så matade Alva och Gustaf lite äckelfåglar..Jag höll mig på behörigt avstånd, framförallt då jag såg herr Svan komma glidande...Äckelfåglar till trot, hade vi det mysigt en liten stund innan de åkte vidare till Nynäs...Tack för att ni kom förbi!!





Snart ska jag iväg till Catharina och Aleks, där det bjuds på lax och potatis (muuuumms), sen är det Gröna Lund för hela slanten ikväll!! Tjolahopp, här ska åkas karusell tills jag blir yyyyr..:-)

Per håller väl precis på att battla Guitar Hero i Shanghai han...Hoppas du försvarar familjens ära!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0