Diskmaskin - del 2

Så har då diskmaskinen installerats idag. Jag såg ju med lite bävan framför mig hur de skulle riva upp hela köksbänken och att det skulle se ut som hej kom och hjälp mig, men killen som var här och monterade in den och som för övrigt jobbar i vårt område, talade om för Heather att han jobbat med inredning och sånt förut, så då kände jag mig lite lugnare!! Och ja, nu är vår diskmaskin installerats, den har provkörts av fackman (alltså inte jag då), så den ska fungera!! TJOHO!!
Jag väntade också ivrigt på att få ställa in disken när alla gått, men jag stötte på patrull omgående - våra tallrikar är för STORA!!! Eller diskmaskinen är för liten...man kan välja vilket som. Det är ju ett kinesiskt märke, så det är ju gjort för miniputtarnas disk...Nåväl, det är ett ganska litet problem som behöver avhjälpas. Det kan också vara bra att ha lite mindre tallrikar, då kanske vi inte äter så mycket....:-)



Fint blev det tycker jag!! Lägg märke till det lilla klistermärket uppe till höger där. Det satt på när maskinen levererades!! ser ut så här i närbild;



Nu har vi diskmaskin, utan att köket blev ett mess! Vi har kabelteve, så man kan titta på teve som folk och jag kan surfa fritt utan att jag blir granskad...superduper!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Vilken lyx du får!!! kul

2009-08-27 @ 05:27:34
Postat av: katarina

Det blev ju jättesnyggt :-)

2009-08-27 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0