Äntligen - en ugn!

Idag har vi då äntligen kommit till skott och varit och inhandlat en ugn - en fin liten bordsugn blev det (då vi inte fick installera en ugn i köket), så nu står den fint i hörnet bredvid spisen..Här ska bakas bullar och göras goda maträtter!!!  (Bullar har jag iofs aldrig bakat, men nån gång ska väl bli den första)
Jag är dock liiite skeptisk, då jag provkörde ugnen (som det stod att man skulle göra, för att få bort ev äckliga saker från fabrik) och det började ryka från alla håll och kanter.....Nåväl, vi får se hur det avlöper. Här är i alla fall den lilla fina, inte mycket större än en microugn;



Vad enkelt livet blir nu, när vi både har diskmaskin OCH ugn.....:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ugnen ser jättefin ut, precis som en micro ;-)

Lycka till med allt bullbakande nu, jag kan komma o provsmaka!!

2009-09-02 @ 12:38:17
Postat av: Mamma Sylvia

Härligt, nu blir det många nya rätter.

2009-09-02 @ 19:15:29
Postat av: Maria

Får man beställa en lasagne :) ?

2009-09-06 @ 06:18:46
URL: http://www.mariashanghaiblogg.se
Postat av: Catharina

Hej tjejen!!!

Lycka till med ugnen. Bara det inte blir som när vi gjorde jul godis! Du trötnade, och började kollade på vänner=)

Här är det fullt ös igen efter semestern. Kramiz

2009-09-09 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0